Májusi diák-programok

Diákparlament

A diákparlamenten értékeltük a 2018-2019- es munkatervben vállalt feladatokat. Kiemeltük a közös nagy projektek eredményeit, az őszi és tavaszi papírgyűjtés adatait, a családi és sportnapot, a sikeres alapítványi estet, a kézműves vásárokat, a diákügyeletesek munkáját, a diákrádiósok munkáját. Felsoroltuk az iskolai ünnepségekben szereplő érintetteket, az október 6, az 56-os műsor, a március 15.-i a doni áldozatokra megemlékező ünnepségen szereplőket. Értékeltük a havi diákmegbeszélések munkáját. Külön kiemeltük Topor Nikol diákvezető munkáját, a megyei parlamenteken való aktív részvételét. Megköszöntük a diákképviselők éves munkáját. A diákok elmondták véleményüket az éves munkájukkal kapcsolatban. Gorzás Ágnes ismertette a május 24-én megrendezésre kerülő Jerney nap programját. Sandrik Ágota tanárnő részletesen elmondta, hogy milyen ökoiskolai tevékenységekben vett részt az iskola az elmúlt tanévben. Beszámol az eredményekről is. Záráskép: Az 5.o- 7.o-ig mindenki kapott oklevelet, és csokoládét. A nyolcadikosok az előbb említettek mellé könyvjutalmat is kaptak. A végén mindenkit vendégül láttunk egy kis üdítővel, sós és édes süteménnyel. Egy kicsit még beszélgettünk, személyes tapasztalatokat cseréltünk közösségben végzett tevékenységünkről. A programon megfigyelőként jelen voltak a negyedik évfolyamos diákok is, akiknek nagyon tetszett a diákparlament munkája.

Jerney nap

A Jerney nap programját igyekeztünk változatosan összeállítani. A cél az volt, hogy egy kellemes napot legyünk együtt tanárok-diákok. Külsős vendégeink is voltak, az Ökumenikus segélyszervezet krízisambulancia képviseletében Tiszó Irén szakmai vezető tartott egy film alapú megbeszélést, címe: „Hogyan kezeljük az agressziót” –című előadásában a kapcsolati agressziókról tartott beszélgetést. Gyuris Lilla jóga és életmódtanácsadónak köszönhetően egy különleges Hangtál -hangszerbemutatóval gazdagodtunk. Lilla egy kellemes jógával átmozgatott mindenkit a tornateremben. A testnevelőtanárok különleges lépcsős akadálypályát építettek, és az elmúlt évek olimpiai eseményeiről, benne főleg a magyar aranyérmek pillanatairól tartottak élménybeszámolót. A nap programját egy osztályfőnöki óra zárta, melyben volt lehetőség egy osztályprojekt elkészítésére, és egy közösségi játékra is.

Vélemény, hozzászólás?